Thursday 18 August 2011

Change...

Salam.

Today is already the 19th day of Ramadhan (cepat masa berlalu~...) and rasa macam banyak lagi yang aku dah lama plan nak buat, tapi tak buat-buat lagi...since last year punya Ramadhan aku dah berazam nak berubah, tapi tak berubah lagi...



Aku rasa maybe sebelum ni aku takut of what people will say when they see me being a different person...being a person I always wanted to be...a better muslim. Sometimes bila orang lihat kita dah berubah, diorang ingat kita berlakon...and ada some people yang terus tak nak kawan lepas lihat perubahan pada diri kita...alasan diorang; "kau dah tak sama macam dulu". Aku pernah lalui situasi macam ni, so aku faham. Tapi masa berlalu, dan kita semakin tua (eceh~...sebenarnya aku yang semakin tua :P ), so bila nak buat perubahan tu? Ahaa~...aku dah tanya diri aku berkali-kali...and dalam bulan Ramadhan ni la aku rasa time yang paling sesuai untuk buat perubahan tu...

Plus, juniors akan masuk UKM bulan September ni, so kena la tunjuk contoh yang baik...
Ouh, lupa nak beritahu...aku dilantik menjadi JAKSA 
(jawatankuasa pelajar yang menguruskan kebajikan dan program pelajar) dalam kolej aku di UKM. Banyak responsibility yang aku mesti pegang sebagai JAKSA ni...contohnya; buat program, sediakan proposal untuk program, make sure kebajikan pelajar dijaga dengan baik...dan lain-lain. Hopefully everything goes well in the next semester...

Ok, aku pun dah tak ada anything else to write at this moment...cuma aku nak ucapkan thanks to the people yang baca blog ni...your time here is very much appreciated...thank you~ 


till next time...

salam.

No comments:

Post a Comment